Saturday, January 16, 2010

kembaLi bernaFas

ASSALAMUALAIKUM dan SALAM 1 MALAYSIA

Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan selamat datang kepada semua warga2 UPM KAMPUS BINTULU yang menetap di KOLEJ SERI RAJANG..
saya pasti ramai yang tertanya-tanya mengapa saya "mencreate" blog baru untuk MTM 2009/2010..
baiklah disini saya akan"mengexplain" mengapa dan kenapa..
sebenarnya saya ingin memberi nafas baru kepada semua warga UPM KAMPUS BINTULU ni..
dengan adanya blog yang baru ini, saya harap dapat la pelajar UPMKB ini mengetahui tentang aktiviti2 yang sedang berlaku di KAMPUS kita ini..
di dalam blog ini anda akan mengetahui tentang aktiviti yang dijalankan oleh BLOK masing-masing, aktiviti yang dijalankan oleh MTM,KSR serta UPMKB sendiri.


-BUDAK BARU BELAJAR-


(inilah barisan MTM 2009/2010, serta peserta2 program induksi 2009/2010 di DSB)


sebelum terlambat, saya dan semua MTM 2009/2010 ingin mengucapkan RIBUAN TERIMA KASIH kepada MTM 2008/2009 kerana sudah berbakti kepada UPM KAMPUS BINTULU sepanjang mereka sepanjang tahun 2008/2009..
terima kasih atas segala tunjuk ajar dari mereka kepada kami,saya harap, mereka masih lagi sudi mengajar kami selaku MTM 2009/2010 ini fasal selok belok KAMPUS ini..
akhir kata dari saya..

"TANPA YANG LAMA TIADA lah YANG BARU"..
sekarang bermulalah perjuangan kami..
perjuangan harus diteruskan, sokongan dan kerjasama dari anda semua amat kami hargai..

No comments:

Post a Comment

Majlis Tertinggi Mahasiswa - Kolej Sri Rajang's Fan Box